Často kladené otázky

Přístup do TeamViewer Corporate SolidVision

Přístup do TeamVieweru (TMV) je řízen přes doménu (tedy přes Active directory).

 Co to přesně znamená?

 Pokud již máte do TMV přístup přes firemní mail (@solidvision.cz) a své vlastní heslo, tak se pro vás nic nemění (jen vás TMV pravděpodobně odhlásil a při příštím spuštění TMV klienta na PC se pouze budete muset znovu nalogovat)

 Nové žádosti o přístup do TMV (tedy pro nové zaměstnance, případně pro stávající zaměstnance, kteří doposud přístup do TMV neměli) od dneška vyřizuje IT oddělení, dodržujte následující postup:

 vytvořte nový požadavek/ticket s žádostí o přístup do TMV -> https://tickets.solidvision.cz/

  1. vyčkejte na zprávu od IT, resp. zavření ticketu
  2. následně vyčkejte na email od společnosti TeamViewer – předmět mailu bude „Your TeamViewer password reset link“ nebo „Odkaz na obnovení vašeho hesla TeamViewer
  3. (pokud by se vám tento email zobrazil nekorektně – jevil se jako prázdný nebo jen s řídce rozsypaným holým textem – tak si mail zobrazte ve webmailu -> https://mail.solidvision.cz/)
  4. v mailu klepněte na tlačítko „Approve Request“ nebo „Povolit požadavek
  5. otevře se vám webový prohlížeč, ve kterém si nastavte své heslo pro přístup do TMV – použijte silné heslo (např. https://www.eset.com/cz/generator-hesel)
  6. stáhněte a nainstalujte si klienta TMV -> https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_x64.exe
  7. v klientu se přihlaste (ikona pajduláka vpravo nahoře) pomocí vaší emailové adresy a heslo z bodu 6

 

Deaktivace TMV účtu u odcházejících zaměstnanců se bude dít již automaticky s vyřazením uživatele z domény.



 Poslední změna Wed, 19 Oct 2022 12:00am

Čekejte prosím!

Čekejte prosím... bude to trvat několik vteřin!