Často kladené otázky
Přístup do TeamVieweru (TMV) je řízen přes doménu (tedy přes Active directory).
Co to přesně znamená?
Pokud již máte do TMV přístup přes firemní mail (@solidvision.cz) a své vlastní heslo, tak se pro vás nic nemění (jen vás TMV pravděpodobně odhlásil a při příštím spuštění TMV klienta na PC se pouze budete muset znovu nalogovat)
Nové žádosti o přístup do TMV (tedy pro nové zaměstnance, případně pro stávající zaměstnance, kteří doposud přístup do TMV neměli) od dneška vyřizuje IT oddělení, dodržujte následující postup:
vytvořte nový požadavek/ticket s žádostí o přístup do TMV -> https://tickets.solidvision.cz/
- vyčkejte na zprávu od IT, resp. zavření ticketu
- následně vyčkejte na email od společnosti TeamViewer – předmět mailu bude „Your TeamViewer password reset link“ nebo „Odkaz na obnovení vašeho hesla TeamViewer“
- (pokud by se vám tento email zobrazil nekorektně – jevil se jako prázdný nebo jen s řídce rozsypaným holým textem – tak si mail zobrazte ve webmailu -> https://mail.solidvision.cz/)
- v mailu klepněte na tlačítko „Approve Request“ nebo „Povolit požadavek“
- otevře se vám webový prohlížeč, ve kterém si nastavte své heslo pro přístup do TMV – použijte silné heslo (např. https://www.eset.com/cz/generator-hesel)
- stáhněte a nainstalujte si klienta TMV -> https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_x64.exe
- v klientu se přihlaste (ikona pajduláka vpravo nahoře) pomocí vaší emailové adresy a heslo z bodu 6
Deaktivace TMV účtu u odcházejících zaměstnanců se bude dít již automaticky s vyřazením uživatele z domény.